Viimeisimmät artikkelit

Kasinoiden mainoskampanjat

Kasinoiden mainoskampanjat

Mainoskampanjat ovat kasinoille elintärkeitä asiakashankinta- ja tiedotuskanavia. Varsinkin nettikasinot ovat riippuvaisia kampanjoiden onnistuneesta toteutuksesta. Kohderyhmät Kuten kaikessa markkinoinnissa, on hyödyllistä segmentoida asiakasryhmät, joiden katsotaan kuuluvan kohderyhmään. Varsinkin nettipelien kohdalla kohderyhmä on sekä lainsäädännön että sukupuolten rooliodotusten muokkaama. Mainonta suunnataan sivustoille, jotka sisältävät kyseisten kohderyhmien suosimia aiheita. On luontevaa sijoittaa mainosmateriaalia […]

Markkinointistrategiat nettikasinoilla

Markkinointistrategiat nettikasinoilla

Kokonaisvaltainen mainosstrategia on mahdollista kiteyttää yhteen lauseeseen, mutta se sisältää yleensä paljon laajemman kokonaisuuden, johon kuuluvat olennaisesti mm. haluttu asiakassegmentti ja palvelun käyttöön liittyvät odotukset. Niiden toteutumista mitataan numeroin sekä kävijämäärissä että puhtaassa rahassa, lopulta liikevaihtona ja puhtaana voittona. Nettikasinoiden markkinointi toimii yleensä samalla kaavalla kasinosta riippumatta. Tämä perustuu vähintään […]

Kasinoiden Internet-markkinointi reaaliajassa

Kasinoiden Internet-markkinointi reaaliajassa

Online markkinointi mullisti kasinoiden viestintää Internetin ollessa jokaisen ulottuvilla myös kasinot ovat huomanneet, kuinka kätevää on markkinoida palveluja Internet-verkossa reaaliaikaisesti. Ennen kasinot markkinoivat palvelujaan lehtien ja mainosten avulla ja markkinoinnin kohderyhmä oli rajallinen. Kun kasino on tehnyt joko ohjelmointia osaavan työntekijänsä avulla tai ohjelmointia tarjoavan palveluyrityksen kautta liiketoimintaansa esittelevän nettisivuston, […]

Vinkkejä markkinointiin

Vinkkejä markkinointiin

Vinkkejä markkinointiin – miten markkioinnin paremmin ja tehokkaammin entistäkin paremman lopputuloksen saamiseksi? Hyvän myynnin ja brändäyksen salaisuus on hyvä markkinointi. Asiakkaat eivät löydä tietään tuotteesi tai palvelusi pariin itse, vaan heidät pitää houkutella sen pariin ja saada uskoteltua, että se on parempi kuin muut vastaavat markkinoilta löytyvät tuotteet. Nykyään kilpailu […]

Näin turvaat tietosi ja vältät ei-toivottua markkinointia

Näin turvaat tietosi ja vältät ei-toivottua markkinointia

Sinulle markkinoidaan lähes koko ajan jotain. Kaupallinen, organisoitu mainonta on yleensä helposti tunnistettavaa ja näkyvää, mutta yhtä hyvin se voi olla naamioitua: tarkoituksellista piilomainontaa, tuotesijoittelua, logojen ja iskulauseiden katunäkyvyyttä esimerkiksi vaatteissa ja liikkeiden muovikasseissa tai tuotemerkkien näyttämistä uutisissa. Naamioidulla markkinoinnilla on mahdollista mainostaa sellaisia tuoteryhmiä, joiden markkinointia on rajoitettu erilaisin […]

Millainen nettisivu viehättää nykykuluttajaa

Millainen nettisivu viehättää nykykuluttajaa

Kun potentiaalinen asiakas on saatu houkuteltua nettisivuille vaikkapa sosiaalisen median tai hakukoneoptimoinnin tai muun markkinoinnin kautta, on sivun ulkoasu ensimmäinen asia, jonka kuluttaja sivun avatessaan näkee. Tämä on hänen ensivaikutelmansa koko yrityksestä, ja tämän pohjalta hän luo mielikuvansa brändistä. Siispä nettisivuihin kannattaa todellakin panostaa – olishan hölmöä heittää hukkaan potentiaalisia […]

Hakukoneoptimointi osana markkinointia

Hakukoneoptimointi osana markkinointia

Hakukoneoptimointi kasvattaa suosiotaan jatkuvasti, eikä ihmekään, ovathan sen tulokset jotakin sellaista, mihin jokainen yrittäjä tähtää. Hakukoneoptimointi tähtää siihen, että hakiessa tietyillä hakusanoilla, on sivustosi hakutulosten kärjessä, mikä saa kuluttajan todennäköisimmin valitsemaan sen muiden joukosta. Tämä on tietenkin helpommin sanottu kuin tehty, muuttavathan hakukoneet algoritmejaan jatkuvasti. Mitään rakettitiedettä se ei kuitenkaan […]

4x tapaa markkinoida

4x tapaa markkinoida

Markkinointi on olennainen osa uusien asiakkaiden tavoittamista. Tähän on nykyään tarjolla paljon kaikenlaisia uusia keinoja – joskaan perinteisiäkään keinoja ei kannata täysin unohtaa. Parhaan keinon markkinoida juuri omaa tuotetta tai palvelua löytää ainoastaan kokeilemalla. Mitä kaikkia keinoja sitten on olemassa? Tämä artikkeli esittelee neljä yleistä keinoa oman yrityksen tai tuotteen […]